Wind Lord Mel’jarak parancsol a mantidok számtalan légi egységeinek. Habár árad belőle az arrogancia, a ravasz bogár hevesen védi katonáit és örömmel harcol az oldalukon. Mel'jarak hiszi, hogy a mantidok felsőbbrendűek a többi fajjal szemben, meggyőződése, hogy a mantidokat nem lehet legyőzni.
Whirling Blade: Mel'jarak eldobja a fegyverét egy véletlenszerűen választott player tartózkodási hdlye felé. A fegyver útja során 200.000 Phydical damaget okoz minden elé kerülő playernek. Miután célbaért, a fegyver vissztér a bosshoz és ekkor is 200.000 Physical damaget okoz az útjába kerülő playereknek.
Rain of Blades: Mel'jarak pengezáport zúdít a raidrere, ez 30.000 Nature damaget okozminden playernek 0,5 másodpercenként 6 másodpercen keresztül.
Wind Bomb: 75% hp alatt Mel' jarak sorozatosan Wind Bombokat dobál (szürke örvény jelzi a landolás helyét) véletlenszerűen választott playerek tartózkodási helyére (ez nem lehet melee range). A Wind Bomb landoláskor 175.000 Nature damaget okoz minden playernek 5 yardon belül. Landolás után 3 másodperccel a Wind Bomb élesíti magát, ezek után habárki 6 yardnál közelebb merészkedik hozzá, a Wind Bomb felrobban és 450.000 Nature damaget okoz minden playernek 200 yardon belül. Az éles Wind Bombok egészen az összecsapás végéig megmaradnak.
Watchful Eye: Mel' jarak folyamatosan vigyáz katonáira. Mel' jarak leszed minden Crowd Controll effectet a hacosairól, amennyiben több mint 4 harcosa kerül Stunn hatása alá. Az első csapat bukása után a képességannyiban módosul, hogy 2nél több stunn esetén szed le minden CC-t. 2 csapat bukása után már 1 stunnolt harcosnál is beindul ez a mechanizmus.
Recklessness: Mel' jarak minden elhullott csapat utánegy stack Recklessnesst kap az összecsapás végéig. Ez növeli az általa okozott damaget 50 %-kal és az őt ért damaget 33 %-kal.
Fate of the Swarm: a csoportok közös HP Poolon osztoznak.
Impaling Spear: az összecsapás előtt már fel lehet venni 4 lándzsát a fal előtt található fegyvertartókról. Ezekkel 50 másodpercre stunnolni lehet 1 mantid harcost. Bármilyen közvetlenül kapott damage leszedi a stunnt a mantidról.
Amber Prison: az Amber-Trapper borostyánba zár 1 véletlenszerűen választott playert és minden más playert 2 yardon belül. A borostyánba zárt playert ki lehet szabadítani a borostyán összetörésével (jobb katt rá),ezek után a kiszabadító player egy Residue nevű debuffot kap.
Residue: a következő 1,92 percben a debuff miatt az adott player nem törhet össze újabb Amber Prisont.
Corrosive Resin: az Amber-Trapper 5 stack Corrosive Resint rak egy playerre 30 másodpercre, ez minden stack után 30.000 Nature damaget okoz 1 másodpercenként. A stacket mozgással el lehet távolítani, minden leszedett stack után egy Corrosive Resin Pool jelenik meg a player alatt.
Corrosive Resin Pool: a sárga tócsa 70.000 Nature damaget okoz minden benne álló playernek.
Mending: sikeres castolás esetén az adott csapatnak visszahealel 35% hp-t, szakítani kell.
Quickening: növeli Mel' jarak összes mantidjának támadási sebességét 35%-kal és az általuk okozott damaget 35%-kal 15 másodpercig. Ez az effect stackel.
Kor'thik Strike: a Kor'thik mantidok összehangoltan lecsapnak ugyanarra a célpontra, ez mantidonként 160.000 Physical damaget okoz.
Reinforcements: minden elpusztult csapatot visszaidéz a boss 45 seccel a haláluk után.
Recklessness: eredeti Recklessness képességhez képest heroicban már az általa okozott damage 100 %-kal nő, és az őt ért damage 600 %-kal nő 30 secre!
Heroic módban a legfontosabb taktikai változás az addok visszaidézése miatt van. Működhet az 1 tankos módszer is, figyelve a nagy sebzésre és a healelhetőségre.
A taktikában ott változunk, hogy a normál módunkban megszokott leaddozok és ölöm a bosst elmélet átvált, az addok > boss > addok > boss.... stílusra.
Heroicban már csak 3 Impaling Speart használunk , érdemes a három Amber-Trapper CC-zni. Őket folyamatosan figyelve újra CC-zük!. Ide 3 db interrupt-képes emberkére van szükség. Ebből egy értelemszerűen lehet a tank+2dps, 2 tank esetén pedig 2 tank+1 melee. Az előre egyeztetett módon fókuszba teszi mindenki a saját addját, és szakítgatja bőszen (macro lent). Mivel a pack előbb-utóbb elhullik és a boss 45 seccel később visszaidézi, ezért ha újra előjönnek, akkor ismét fel kell őket jelölni, és újra be kell tenni őket fókuszban.
A tank megfogja a bosst, és összehúza a bosshoz a mantidokat ( Battle-Mender, Elite Blademaster ), a raid folyamatos AOE alatt tartja őket és a Menderekre koncetrál, bosst nem bántjuk, folyamatosan megy a szakítás ( Mending ) és a dispell ( Quickening ).
Ha egy add packot levertük akkor jön a Recklessness értelem szerűen ide tartalékoljuk a CD-t, BL-t. Lejárta után mindenki visszafordul az addokra inmár a Blademaster-okra, és a bosst békén hagyja. Menderek halála után 45 secel ujra éleszti őket a boss, tank figyel hogy összehúzza őket is (később a Blademasterek is kelnek!).
Ekkorra már a bossunk is elkezdi dobálni a Wind Bomb -okat. Ezeket lehetőleg egy kijelölt ember a terem szélén kezdje el pakolászni 2 sorba szorosan egymás mellé pakolászni, a raidtagok pedig figyeljenek kellő távolságot tartva, hogy ne robbantsák fel.
Ha ez sikerül és a folyamatosan spawnoló mantidokat a fent említett sorrendben, és módon verjük, akkor borítékolható a loot.
Tipp: Az interrupthoz egy gyors kis macro:
/stopcasting
/target focus
/cast Pummel (vagy más spellek)
/targetlasttarget
Tank - (Protection Warrior POV)
Heal - (Restoration Shaman POV)
Dps - (Frost DK POV)
Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!